راهبرد رسانه دید شهر به عنوان بنیانگذار صنعت تبلیغات محیطی در استان خراسان با همکاری و بکارگیری گروهی از متخصصین و طراحان زبده نزدیک به دو دهه فعالیت مستمر داشته است. شرکت راهبرد رسانه دید شهر یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی ایران است که با توسعه خدمات خود پیشرفت قابل توجهی در این عرضه داشته است. در طی دوره ای کوتاه، شرکت راهبرد رسانه دید شهر تبدیل به یکی از قطبهای موفق در بازار تبلیغات ایران شده است. گستره خدمات این شرکت به شهرهای بزرگ ایران چون تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرمان و شیراز نیز کشیده شده است.
درباره ما
درباره
رسانه شهر
چرا رسانه شهر بهترین انتخاب برای شما است.
بیلبورد
بیلبورد تخصص ماست
بیلبورد یا Billboard ، به تابلوی بزرگی گفته میشود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا میگذارد. و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق میشود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شدهاست که بر پایههای بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.
استند تبلیغات شهری
نوآوری در تبلیغات
شرکت راهبرد رسانه دید شهر موفق به واردات اولین نمونه تابلوهای مدرن اسکرول لایت باکس با نامهای تجاری : city light poster و mega light poster به کشورمان گردید. این شرکت در سالهای گذشته بابررسی دقیق عملکرد فنی سازه های مذکور و مذاکرات و بازدیدهای متعدد خود از کارخانجات تولید کننده قطعات این نوع سازه ها در کشورهای اروپایی بخصوص آلمان ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت ، اقدام به طراحی و تولید قطعات سازه های مذکور نمود و برای اولین بار موفق به تولید این نوع سازه های مدرن تبلیغاتی جهت استفاده در فضاهای داخلی و خارجی در کشور عزیزمان گردیده است.
مشتریان ما
آوازه ما مشتریانمان است
تبلیغات و آگهی بر روی اتوبوس یکی ازموثرترین و جذابترین نوع تبلیغات گرافیکی است، استفاده از این گونه ی تبلیغات محیطی یا همان بیلبوردهای سیار نه تنها یک روش ابداعی و نو برای جلب توجه است، بلکه می تواند تاثیر ماندگار و طولانی در ذهن بیننده بر جا بگذارد.
تلویزیون شهری
نوآوری در تبلیغات
در حال حاضر تبلیغات تلویزیون شهری از نظر جذب مخاطب، جذابیت، بوجود آوردن تنوع محیطی، بدون ایجاد مواد آلاینده زیست محیطی، هزینهای خیلی کمی به نسبت با تلویزیون و سایر مدیاهای تصویری دارد و یکی از مناسبترین شیوههای تبلیغاتی در سراسر جهان شمرده میشود. در کشور ایران نیز بعد از خاتمه جنگ تحمیلی و با تغییرات صورت گرفته در بازار مصرفِ انواع کالاهای مصرفی و غیر ضروری و کالاهای تجملاتی، تبلیغات به منزله رکن محکم تولید کنندگان کوچک و بزرگ در آمد. در این بین و با پیشرفت گونههای مختلف تبلیغات چاپی، پخشی و محیط خارجی، تابلوهای تبلیغاتی نیز رونقی دوباره و سریع یافت.
تمام رویا ها
در استودیو طراحی
رسانه شهر به حقیقت میپیوندند.
در استودیوی رسانه شهر گروهـی از ورزیده ترین طراحان گرافیـک ایران و با ایده های بکر و توانمندی های هنری و فنی خود، نقش موثـری را در تثبیـت هویـت بصری برندهای مشتریـان رسانه شهر داشته اند.