side-area-logo

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی

زیبایی بصری و رسایی مفهومی تبلیغات محیطی می¬تواند ضمن ایجاد مناظر چشم نواز در شهرها، تصویر مناسبی از برند را در ذهن مخاطبان حکاکی نماید.

تبلیغات محیطی (بیلبورد)

امروزه با توجه به اشتیاق مردم به شهرنشینی و گستردگی معابر، امکان ویژه ای برای تدوین استراتژی های ارتباطی در حوزه بیلبورد، استند، ماکت، تبلیغات حجمی و … به دست آمده و با توجه به ویژگی های این نوع تبلیغ در راستای معرفی و ارتقای برند از طریق دستیابی به رسانه های خلاق با گروه های مخاطب طبقات اجتماعی، جذابیت خاصی را در صنعت تبلیغات ایجاد کرده است.
تصور شهر مدرن بدون معابر و بزرگراه هایی که در جای جای آن، پیام های بازرگانی و تبلیغاتی خودنمایی می کنند دشوار است. تولید کنندگان کالا و خدمات با استفاده از انواع بیلبوردها و استندها، ضمن زیباسازی و ایجاد تنوع بصری در محیط شهری، با مخاطبان خود سخن می گویند و پیام های خود را در ناخودآگاه آنان ثبت می نمایند.

رسانه شهر با در اختیار داشتن فضاهای تبلیغات محیطی گسترده در نقاط استراتژیک شهرهای مشهد،تهران و سایر شهرهای بزرگ و مراکز استان ها، امکان معرفی محصولات و خدمات را به شکلی گسترده و ملی دارا است.

برخی از خدمات این واحد عبارتند از :
1- عرشه پل های عابر پیاده مشهد و تهران.
2- بیلبوردهای مشهد و تهران.
3- تبلیغات محیطی شهرستان.
4- فضاهای تبلیغاتی فرودگاه های کشور.
5- نمایشگرهای شهری (LED) و تابلوهای نئون.